Politica de confidențialitate
Politica
Privind Confidențialitatea și Securitatea Datelor Personale
SAVAI PLUS S.R.L. (denumită în continuare Furnizor) este dedicată în totalitate
protejării confidențialității tuturor datelor cu caracter personal pe care le
colectăm, prelucrăm și stocăm.
SAVAI PLUS S.R.L. este operator prelucrare date cu
caracter personal.
Operator: Orice persoană fizică sau
juridică, de drept privat ori de drept public, inclusiv autoritățile publice,
instituțiile si structurile teritoriale ale acestora, care stabilește scopul si
mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Această Politică privind confidențialitatea
și securitatea datelor cu caracter personal vă ajută să înțelegeți:
- Ce sunt datele cu caracter
personal
- Ce date colectăm și modalitatea
de colectare
- Cum, de ce și cât timp
prelucrăm aceste date
- Către cine și de ce transmitem
datele cu caracter personal
- Cum protejăm aceste date
- Care sunt drepturile pe care le
aveți
- Cum vă puteți exercita aceste
drepturi
- Cum ne puteți contacta
Detaliere
1. Ce sunt datele cu caracter personal
Conform legii nr.133 din 08.07.2011 privind
protecția datelor cu caracter personal; actelor normative nationale HG nr.296
din 15.05.2012; art.74/1, 74/2, 74/3, 74/4, codului contraventional al RM pentru
Protecția Datelor cu Caracter Personal al Republicii Moldova datele cu caracter
personal sunt orice informații care se referă la o persoană fizică identificată
sau identificabilă. Informațiile diferite care, adunate, pot duce la
identificarea unei anumite persoane constituie și ele date cu caracter
personal.
Exemple de date cu caracter personal: un nume și prenume; o adresă de domiciliu; o adresă de e-mail, cum ar fi prenume.nume@societate.com; un număr de act de identitate; date privind locația; o adresă de protocol de internet (IP); un identificator de modul cookie.
2. Ce date colectăm și modalitatea de colectare
Informații pe care ni le furnizați
Datele pe care le transmiteți prin
intermediul formularelor disponibile pe acest portal (la
înregistrare/autorizare, înscriere/rezervare de cursuri, înscriere la
newsletter/community/forum, înscriere și participare la seminariile organizate
de Furnizor, cereri de retur/rambursări/solictări drepturi, certificate/taloane
de garanție, înscriere și participare la concursurile organizate) în format
fizic sau digital, prin intermediul mesajelor e-mail transmise către noi sau în
urma apelurilor telefonice.
Date culese în mod automat
In momentul în care accesați portalul
nostru (https://zoofarm.md)
serverul de web salvează în mod automat loguri (jurnale) de accesare ce conțin
adresa IP a vizitatorului, resursa (documentul) web accesată precum și
informații despre Sistemul de Operare/Browserul utilizat. Stocăm aceste date
pentru a preveni frauda și pentru a asigura securitatea portal-ului și a
informațiilor.
De asemenea, pe portalul nostru (https://zoofarm.md) folosim module cookie pentru a îmbunătăți experiența de navigare a tuturor vizitatorilor precum și pentru a măsura eficiența acestui portal. Prin intermediul modulelor cookie nu colectăm și nu procesăm nicio informație pe baza căreia utilizatorul ar putea fi identificat.
3. Cum, de ce și cât timp
prelucrăm aceste date
Prelucrarea datelor cu caracter personal:
Orice operațiune sau set de operațiuni care se efectuează asupra datelor cu
caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea,
înregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea,
consultarea, utilizarea, dezvăluirea către terți prin transmitere, diseminare
sau în orice alt mod, alăturarea ori combinarea, blocarea, ștergerea sau
distrugerea.
Stocarea: Păstrarea pe orice fel de suport
a datelor cu caracter personal culese.
Furnizorul va prelucra date cu caracter
personal în următoarele scopuri:
- Oferirea serviciilor/produselor
solicitate de Dvs.
- Pentru a vă confirma serviciile/produsele
pe care le-ați comandat și a va furniza informații suplimentare cu privire la
acestea.
- Pentru operațiuni de ofertare,
contractare, facturare.
- Pentru conformare cu legile in
vigoare.
- Pentru activități specifice
departamentului Resurse Umane, în situația în care sunteți interesați să faceți
parte din echipa noastră.
- Pentru a vă informa cu privire
la ofertele promoționale, noutățile despre serviciile aflate în portofoliul
companiei noastre sau pentru a vă invita la seminariile gratuite organizate.
- Pentru a preveni frauda și
pentru a asigura securitatea portal-ului și a informațiilor.
Vom prelucra aceste date pe tot parcursul relației noastre contractuale și, după finalizarea acesteia, cel puțin pe perioada impusă de prevederile legale aplicabile în domeniu, inclusiv, dar fără limitare, la dispozițiile privind arhivarea.
4. Către cine și de ce transmitem datele cu caracter personal
Confidențialitatea datelor personale
reprezintă unul dintre cele mai importante aspecte pentru noi. Nu transmitem
aceste date către terțe părți decât dacă este necesar, și numai datele necesare
pentru conformitate cu cerințele legale sau de acreditare.
Referințe
Site-ul poate conține link-uri către alte
site-uri. Site-ul nu este responsabil pentru conținutul, calitatea și
politicile de securitate ale acestor site-uri. Această declarație de
confidențialitate se aplică numai informațiilor afișate direct pe site.
5.
Cum protejăm aceste date
Datele personale sunt prelucrate în
condiții de siguranță. SAVAI PLUS S.R.L. a luat măsuri tehnice și
organizaționale adecvate privind securitatea datelor, împotriva prelucrării sau
a alterării neautorizate, împotriva pierderii sau a distrugerii, precum și
împotriva dezvăluirii si a accesului neautorizat la datele personale transmise,
stocate sau prelucrate. SAVAI PLUS S.R.L. asigură integritatea,
disponibilitatea, confidențialitatea și autenticitatea în ceea ce privește
datele cu caracter personal.
SAVAI PLUS S.R.L. utilizează metode si
tehnologii de securitate avansate, împreună cu politici aplicate salariaților
și procedurilor de lucru pentru a proteja prelucrarea datelor cu caracter
personal, conform prevederilor legale în vigoare.
Furnizorul serviciilor de găzduire a portalului
(https://zoofarm.md) este SAVAI PLUS S.R.L.
SAVAI PLUS S.R.L. depune toate eforturile
rezonabile și justificate din punct de vedere comercial pentru a proteja datele
cu caracter personal pe care le deținem, analizăm noile tehnologii în domeniu
și, atunci și dacă este cazul, le aplicăm în vederea upgrade-ului sistemelor
noastre de securitate.
De asemenea, am implementat măsurile
tehnice și organizaționale adecvate pentru a asigura că sunt prelucrate doar
datele personale necesare scopurilor specificate. Principiul privind protecția
implicită a datelor va fi urmat și în cursul dezvoltării de noi produse sau
servicii.
Totuși, în ciuda eforturilor depuse pentru
stocarea informațiilor colectate într-un mediu de operare sigur, care nu este
disponibil publicului, nu putem garanta securitatea absolută a acestor
informații în timpul transmiterii sau stocării în sistemele noastre. În caz de
încălcare a securității care vă pune în pericol confidențialitatea sau
informațiile personale ne angajăm să vă informăm de aceste lucruri, fie prin
intermediul acestui portal fie prin alte metode de care dispunem (mesaje email,
apeluri telefonice).
6. Care sunt drepturile pe care le aveți
Acces, Informare, Rectificare și Obiecție
Ne puteți contacta și vă vom informa cu
privire la informațiile personale pe care le-am colectat și prelucrat în
legătură cu dumneavoastră și despre scopurile în care sunt utilizate aceste
date.
Aveți dreptul să corectați orice informații
personale incorecte, incomplete, învechite sau inutile stocate în legătură cu
dumneavoastră.
Puteți contesta anumite utilizări ale
informațiilor personale, inclusiv marketingul direct, dacă aceste date sunt
prelucrate în alte scopuri decât scopurile necesare pentru îndeplinirea
serviciilor noastre sau pentru respectarea unei obligații legale. De asemenea,
puteți contesta orice prelucrare ulterioară a informațiilor personale după
acordul prealabil dat. Dacă vă opuneți procesării ulterioare a informațiilor
personale, acest lucru poate duce la mai puține posibilități de a utiliza
serviciile noastre.
Ștergere și dreptul de a restricționa
prelucrarea
De asemenea, ne puteți solicita să ștergem
informațiile personale ale dumneavoastră din sistemele noastre. Vom respecta
această solicitare dacă nu avem un motiv legitim pentru a nu șterge datele.
După ștergerea datelor, s-ar putea să nu putem șterge imediat toate copiile
reziduale din toate sistemele noastre. Aceste copii vor fi eliminate cât mai
repede posibil.
Ne puteți solicita să restricționăm
prelucrarea anumitor informații personale, însă acest lucru poate conduce la
mai puține posibilități de a beneficia de serviciile oferite.
Dreptul la portabilitate
Aveți dreptul să primiți informațiile
personale furnizate de Dvs. într-un format structurat și utilizat în mod
obișnuit.
7.
Cum vă puteți exercita aceste drepturi
Aceste drepturi pot fi exercitate prin
completarea si transmiterea formularului de mai jos in format fizic sau prin
intermediul unui e-mail la adresele de mai jos.
Formular solicitare drepturi
Putem solicita furnizarea de informații
suplimentare necesare pentru a vă confirma identitatea.
Putem respinge cererile care sunt
repetitive nejustificat, excesive sau vădit nefondate.
În cazul în care considerați că
activitățile noastre de prelucrare a informațiilor personale nu respectă
legislația aplicabilă în materie de protecție a datelor, se poate depune o
plângere la:
Centrul
Național Pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal
- MD-2004, Republic of Moldova, mun.
Chisinau, 48 Serghei Lazo str.
www. datepersonale.md