Plăţi și livrare
Pentru a achita și a intra în posesia produselor comandate pe portalul web https://zoofarm.md aveți la dispoziţie mai multe opţiuni:
Modalităţi de livrare:
- Preluare
personală a produselor de la sediul Furnizorului:
Produsele comandate pe portalul web https://zoofarm.md pot fi preluate personal de la sediul companiei ZOOFARM PLUS S.R.L. amplasat în Republica Moldova, mun. Chișinău, or. Durlești, strada Cartușa 93/3, de luni până vineri, în intervalul orar 9:00 – 19:00, sâmbătă și duminică - 9:00 – 17:00. Pentru orice informaţii legate de starea comenzii plasate, ne puteți contacta la numărul de contact +373 (68) 787-879 sau folosind formularul de contact de pe site.
2. Livrare
prin curier:
Produsele comandate pe portalul web https://zoofarm.md și disponibile în
stocul Furnizorului pot fi livrate prin curier oriunde. Dacă înregistrați și
achitați comanda de luni până sâmbătă, aceasta poate fi
expediată în aceeaşi zi. Livrarea se efectuează în termen 24-48 de ore, cu
excepția zilelor nelucrătoare (diminică livrarea nu se efectuează) (cu menţiunea că produsele expediate sâmbătă vor
ajunge la destinaţie luni). Acest termen poate fi modificat din motive
independente de voinţa Furnizorului.
Taxe de transport
- Produsele comandate se livrează gratuit în raza municipiului Chișinău dacă valoarea totală depăşește suma de 300 MDL (TVA Inclus). Pentru comenzile cu valoare mai mică de 300 MDL (TVA inclus), se percepe o taxă de transport în valoare de 50 MDL indiferent de numărul de produse comandate, dimensiunea sau greutatea acestora sau dacă livrarea se efectuează în suburbia municipiului Chișinău.
In cazul in care se utilizează un transportator însărcinat de către Client,
riscul este transferat in momentul livrării produselor către transportator.
Pentru produsele care au fost livrate greșit față de cele comandate,
costurile de înlocuire cad in sarcina Furnizorului.
In cazul produselor care se aduc la comandă, timpul estimat de predare către
curier este comunicat la momentul confirmării comenzii.
Orice întârzieri sau incapacitatea de a efectua livrarea pot avea loc in
cazul Evenimentelor de Forță Majoră. In aceste cazuri vom face toate
demersurile, astfel încât Clientul să intre in posesia Comenzii cat mai repede
posibil. In cazul in care produsele expediate prin curier nu ajung in termenul
specificat, Clientul va trebui sa contacteze Furnizorul la numărul +373 (68) 787-879 sau folosind
formularul de contact de pe site.
Clientul are posibilitatea verificării produselor indiferent daca livrarea
acestora se face la sediul Furnizorului sau a curierului. In cazul livrării
prin curierat beneficiați gratuit de serviciul Deschiderea coletului, deci vă rugăm ca la primirea produselor să
verificați integritatea fizică a produselor din colet. Semnarea confirmării de
primire certifică primirea produselor in buna stare.
Din momentul in care intrați in posesia fizică a produsului riscul de
pierdere sau de deteriorare a produselor vă este transferat integral. Orice
reclamație ulterioara nu va fi luată în considerare.
Modalităţi de
plată:
1. Plată
numerar:
Plata se face numerar în MDL, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul Furnizorului. În cazul livrării produselor la client, plata se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea.