Retur și rambursarea
Retur de
produse și rambursarea banilor:
Prezentul
regulament de returnare a produselor este destinat persoanelor fizice sau
grupuri de persoane fizice.
Conform legii Nr. 8 din 26.02.2016, capitolul 3, art. 8, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță. Clientul are dreptul să se retragă din prezentul Contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia, in termen de 14 zile, începând cu ziua în care a intrat în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare in acest caz, sunt suportate de Client.
Înainte de expirarea perioadei de retragere din Contract, Clientul informează Furnizorul cu privire la decizia sa folosind Formularul de returnare. Retragerea se va transmite prin email la adresa: retur@zoofarm.md. Prin solicitarea returului, Clientul declară că a luat la cunoștință condițiile prezentului regulament și este de acord în totalitate. Produsele se pot returna după confirmarea din partea Furnizorului. Furnizorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 zile de la data informării de către Client asupra deciziei sale de retragere din contract, dar numai după intrarea in posesia produsului returnat de Client la sediul Furnizorului (notă: nu acceptăm pachetele/coletele expediate cu ramburs!).
La returnare, produsul trebuie sa fie in aceeași stare în care a fost livrat (în ambalaj original cu toate accesoriile și etichetele intacte) și trebuie să fie însoțit de toate documentele care l-au însoțit (copie factură, certificat/talon de garanție). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate.
Produse pentru care nu se asigură dreptul de retragere
Fac excepție de la dreptul de retragere următoarele categorii de produse:
- Produse rezervate și ridicate
din sediul Furnizorului. Acestea pot fi verificate și testate la momentul
achiziționării;
- Produse sau eventuale
componente ale acestora desigilate și folosite chiar și parțial sau cu
accesorii lipsă;
- Produse fără ambalajul original
și complet, așa cum a fost livrat (pachet complet însemnând și suporții de
polistiren sau carton care au rolul de protecție al produsului);
- Produse cu ambalajul
deteriorat, rupt, înscrisuri făcute de client, bandă adezivă in exces sau alte
situații care pot conduce la degradarea ambalajului sau a etichetelor;
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi;
- Produse aduse pe comenzi
speciale;
- Produse identice desigilate in cazul achiziționării mai multor bucăți (in acest caz se accepta o singură bucată desigilata);
- Produse primite cadou.
In cazurile in
care constatăm la recepția produselor returnate că acestea prezintă ambalaje
deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, ne rezervam dreptul
de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi
comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. De asemenea, ne rezervam dreptul
de a refuza acceptarea returului in situația unor abuzuri (returnări repetate).
Din momentul in care intrați in posesia
fizică a produsului riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor vă este
transferat integral. Orice reclamație ulterioara nu va fi luată în considerare.
Furnizorul își rezervă dreptul de a aduce
modificări prezentei Politici de Returnare fără a avea obligația de a notifica
sau informa in prealabil terțele persoane. Modificările iți vor produce efectul
de la data afișării lor pe pagina web.